Team Detonate

IndexGalerijRegistrerenInloggen

Deel | 

verslag van 27 september 2009

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
maul
Admin
Admin

Aantal berichten : 299
Leeftijd : 23
Naam EN Voornaam : Schaetsaert Roel
Registration date : 12-09-08

BerichtOnderwerp: verslag van 27 september 2009   wo okt 07, 2009 11:27 pm

Verslag Team Detonate 27 september 2009

Vandaag ideaal weer voor een dag paintballen in het bos!
Ons kraam was er deze keer ook terug bij. Met dank aan Claude voor het trekken.
. Steve had een paar scenario games in gedachten voor vandaag. We deelden ons op in 2 teams. Zo kon er constant gespeeld worden. De Kurt had even stress toen zijn paint brak in zijn hopper maar dan probleem was nogal snel verholpen.

De hamburgers waren al snel de deur uit en de pintjes gingen ook goe binnen. Wat alweer een mooie som oplevert in kas! De sfeer zat er goe in!

De nieuwe jerseys zijn gearriveerd en zijn nu naar de drukker. Met dank aan Kurt voor de opvolging en het idee.

Hopelijk kunnen we dit jaar zeker nog n keer spelen in het bos. Als het weer het toelaat tenminste. De meeste van ons zijn denk ik nog wel te vinden om nog eens in oktober te spelen. Dit zal wel aangekondigd worden op het forum.

Ik wil ook nog opmerken dat de Steve, Sandra en An (corrigeer mij als ik nog iemand vergeet), die nu toch ook al enkele keren hebben meegedaan, nog niet zijn gedoopt. Misschien kunnen we daar de volgende keer eens over nadenken?

Samengevat kunnen we opnieuw spreken van een geslaagde dag in tbos. Het moet gezegd dat als het kraam erbij is het ng zo plezant is. Rond 17:00 keerde iedereen voldaan huiswaarts.

Als laatst nog een korte mededeling:
worstjes die over tijd zijn zullen vanaf nu niet meer worden opgewarmd noch uitgedeeld. Er hebben er een paar serieus last gehad Very Happy Very Happy

sponsor www.p8ntball.be
Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintballs, KEE Action sports, Pure Energy, Sly & Planet Eclipse
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.teamdetonate.com

verslag van 27 september 2009
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» waggel 14 mei
» 2009 kampeerweekend Limburg
» Picknickrit 23 September
» Evenement 14 september 2008 te Aalsmeer
» Betuwerit 2009 2cv.nl rit